Poświąteczny rozruch :P

Niedziela, 27 grudnia 2009 · Komentarze(0)
Kategoria Wycieczka
Po świątecznych obżarstwach przyszedł czas by zrzucić nieco tłuszczyku :) Założeniem było nakręcić dużo kilometrów, gdyż przez mrozy i święta mieliśmy sporą przerwę. Wybraliśmy się wraz ze Zbychem i Wojtkiem do Zielonki. Najpierw obrzeżem Moraska, następnie asfaltem w okolice Radojewa i singielkiem w dół nad Wartę. Dalej nadwarciańskim szlakiem aż do Biedruska, przez Promnice i Mściszewo fragmentem pierścienia rowerowego wokół Poznania. W Zielonce czerwonym szlakiem aż na Dziewiczą Górę, gdzie jak na tę porę roku zadziwiająco dużo kolarzy :) Jedna pętla trasą mistrzostw wielkopolski ostro dała nam w kość, za to zjazd killerem jak zwykle bardzo przyjemny :) Z Dziewiczej udaliśmy się trasą Bikemaratonu nad maltę i do domu. Po drodze pamiątkowe fotki nad jeziorem swarzędzkim:
nad jeziorem swarzędzkim ze Zbychem © Mafia

nad jeziorem swarzędzkim z Wojtkiem © Mafia

Dzięki chłopaki! Póki jest dużo czasu trzeba jeszcze trochę pokręcić! Zapraszam chętnych :)