Zima nie odpuszcza

Piątek, 15 stycznia 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Trening
Wreszcie piątek i wreszcie czas na rower :) Temperatura dość niska, więc postanowiłem pokręcić się po okolicy zaczynając od Żurawińca. Śnieg ładnie ubity, pojeździłem trochę po lasach wokół kampusu UAM, następnie zaświtała myśl, by przebić się polną drogą na Morasko, jednak pomysł ten był conajmniej nietrafiony... Droga przetarta jedynie przez kilku pieszych, a śniegu miejscami pod kolana :) Tak więc trochę ponad kilometr marszobiegu z rowerem :) Od pierwszych zabudowań szło już ładnie jechać więc wybrałem się jeszcze szosową pętlą wokół lasu meteorytów i wracając znów zahaczyłem o kampus. Po drodze spotkała mnie nadzwyczaj miła sytuacja, gdy wyprzedzając mnie pan w wielkim mercedesie otworzył okno i krzyknął "Chłopie ty to masz zdrowie, podziwiam!". Bardzo fajna odmiana po codziennym chamstwie kierowców w stosunku do rowerzystów, może coś się zmienia na lepsze. Podobało mi się dzisiaj, pogoda ładna, nawet nie zmarzłem, a w śniegu jeździ się coraz lepiej :)